De dag voor de reis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu De dag voor de reis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu

De dag voor de reis

Door: sophindia

Blijf op de hoogte en volg Sophia

25 Juni 2011 | Nederland, Monster

Hallo lieve allemaa,

welkom op mijn weblog waar ik zal proberen mijn avonturen in India bij te houden!
Zondagmiddag vliegen we eerst naar het land van goud & olie: Dubai, waar Lou & ik een nachtje in een hotel slapen. 's Ochtends willen we Dubai verkennen & 's middags vliegen we door naar de eindbestemming... Chennai!

Voor degenen die het nog niet weten:
in Chidambaram (zuid oost India) gaan Louise & ik een medische stage lopen. Ik ben niet echt een medische student (denk: kunstgeschiedenis) maar alsnog mag ik op de baby/kinderafdeling helpen.
Daarnaast willen we in de weekends gaan reizen & India exploren!

Ik moet nu nog heel mijn koffer inpakken... dus to be continued :)

Liefs!

• 27 Juni 2011 - 14:49

Mama:

Lieve Sophia en Louise!
    Ik hoop dat jullie, als je dit leest, een voorspoedige reis achter de rug hebben.
    In Nederland is het warm/zeer warm, het lijkt hier India wel! Ik denk dat je veeel indrukken opdoet...kleuren/geuren/temperatuur/mensen enz.
    Ik ga de India gangers volgen hoor,
    liefs van het thuisfront

• 28 Juni 2011 - 16:27

G:

Hee lekkerkind, ik vind je blog nu al heel erg cool!

ik verlaaang naar een vervolg & snel aub!

Love.