De dag voor de reis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu De dag voor de reis - Reisverslag uit Monster, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu

De dag voor de reis

Door: sophindia

Blijf op de hoogte en volg Sophia

25 Juni 2011 | Nederland, Monster

Hallo lieve allemaa,

welkom op mijn weblog waar ik zal proberen mijn avonturen in India bij te houden!
Zondagmiddag vliegen we eerst naar het land van goud & olie: Dubai, waar Lou & ik een nachtje in een hotel slapen. 's Ochtends willen we Dubai verkennen & 's middags vliegen we door naar de eindbestemming... Chennai!

Voor degenen die het nog niet weten:
in Chidambaram (zuid oost India) gaan Louise & ik een medische stage lopen. Ik ben niet echt een medische student (denk: kunstgeschiedenis) maar alsnog mag ik op de baby/kinderafdeling helpen.
Daarnaast willen we in de weekends gaan reizen & India exploren!

Ik moet nu nog heel mijn koffer inpakken... dus to be continued :)

Liefs!

  • 27 Juni 2011 - 14:49

    Mama:

    Lieve Sophia en Louise!
    Ik hoop dat jullie, als je dit leest, een voorspoedige reis achter de rug hebben.
    In Nederland is het warm/zeer warm, het lijkt hier India wel! Ik denk dat je veeel indrukken opdoet...kleuren/geuren/temperatuur/mensen enz.
    Ik ga de India gangers volgen hoor,
    liefs van het thuisfront

  • 28 Juni 2011 - 16:27

    G:

    Hee lekkerkind, ik vind je blog nu al heel erg cool!

    ik verlaaang naar een vervolg & snel aub!

    Love.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Sophia

Samen met vriendinnetje Louise ga ik 5 weken naar India (Chidambaram to be precise) om soort van stage te lopen & India te ontdekken!

Actief sinds 25 Juni 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 26862

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Juni 2013

Sophia aan de Copacabana

26 Juni 2011 - 02 Augustus 2011

Naar het land van de curry's & sari's

Landen bezocht: