Sophia aan de Copacabana - Reisverslagen van Sophia MK - WaarBenJij.nu Sophia aan de Copacabana - Reisverslagen van Sophia MK - WaarBenJij.nu

Sophia aan de Copacabana

Bom dia!

Leuk dat je mn blog leest. Zit je lekker met een dikke trui en grote mok thee achter de computer dit te lezen? Nou, geen Nederlandse winter voor mij; ik ga overwinteren in Rio de Janeiro, Brazilië! Ik ga voor 4 maanden als vrijwilligster bij een kleine school in de favela (sloppenwijk) Mangueira werken.
Daarnaast hoop ik nog wat Portugees bij te spijkeren en aangezien mijn kamer in Copacabana ligt, zal ik ook heel wat uurtjes aan het strand vertoeven :)

Beijos,
Sophia

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

Ultimas duas semanas // o tempo voa

27 Maart 2013

Águas de março &um pouquinho de dinheiro por favor

12 Maart 2013

Minha vida como uma carioquinha

22 Februari 2013

Carnaval e projeto

09 Februari 2013

Eerste dagen / primeiros dias
Sophia

Samen met vriendinnetje Louise ga ik 5 weken naar India (Chidambaram to be precise) om soort van stage te lopen & India te ontdekken!

Actief sinds 25 Juni 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26847

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Juni 2013

Sophia aan de Copacabana

26 Juni 2011 - 02 Augustus 2011

Naar het land van de curry's & sari's

Landen bezocht: