Deixe a aventura começar - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu Deixe a aventura começar - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Sophia MK - WaarBenJij.nu

Deixe a aventura começar

Door: Sophia

Blijf op de hoogte en volg Sophia

03 Februari 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallooo allemaal!

De koffer is ingepakt; alle jurkjes, zonnebrand en slippers zitten erin en mijn collectie truien & maillots laat ik lekker achter in Nederland.
Morgenmiddag vlieg ik vanaf Schiphol naar Atlanta (Georgia, USA) en als de Amerikaanse douane mij doorlaat, hoop ik dinsdagochtend (lokale tijd) in Rio de Janeiro aan te komen!

Brazilië ligt natuurlijk aan de andere kant van de evenaar dus het is nu zomer. Het is zo'n 25graden aan de kust maar wel bewolkt en verder staat het carnaval volgend weekend voor de deur dus ik ben benieuwd!

Stay tuned,
Sophia

  • 03 Februari 2013 - 22:38

    GAB:

    Aaaaaaaah! Het is zover. Ga je missen Sophe!
    En vergeet niet los te gaan met carnaval.
    Kiss!

  • 05 Februari 2013 - 15:56

    P En J:

    Ha zus,

    Ben je inmiddels veilig aangekomen? Goede vlucht gehad?
    Geniet van je verblijf.

    Tot horens.

    Liefs Pieter en Johanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophia

Samen met vriendinnetje Louise ga ik 5 weken naar India (Chidambaram to be precise) om soort van stage te lopen & India te ontdekken!

Actief sinds 25 Juni 2011
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 26852

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Juni 2013

Sophia aan de Copacabana

26 Juni 2011 - 02 Augustus 2011

Naar het land van de curry's & sari's

Landen bezocht: